خانه وبلاگ آمپرمتر 100 آمپر با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



آمپرمتر 100 آمپر با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

آمپرمتر 100 آمپر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع آمپرمتر 100 آمپر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات ماژول آمپر-نمایشگر آمپر-ولت متر و آمپرمتر دیجیتال پنلی 10a که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

آمپرمتر 100 آمپر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ماژول آمپر-نمایشگر آمپر-ولت متر و آمپرمتر دیجیتال پنلی 10a  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آمپرمتر 100 آمپر    باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. آمپرمتر 100 آمپر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع آمپرمتر 100 آمپر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماژول آمپر-نمایشگر آمپر-ولت متر و آمپرمتر دیجیتال پنلی 10a  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از آمپرمتر 100 آمپررا در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

آمپرمتر 100 آمپربا 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  آمپرمتر 100 آمپر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی ماژول آمپر-نمایشگر آمپر-ولت متر و آمپرمتر دیجیتال پنلی 10a  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

آمپرمتر
آمپرمتر یک ابزار اندازه‌گیری است که برای پیدا کردن قدرت جریان در اطراف یک مدار الکتریکی به کار می‌رود.
البته زمانی که متصل به بخشی از مدار اندازه‌گیری شده باشد.
ما در آخرین آموزش خود مشاهده کردیم که یک گالوانومتر سنجش مغناطیسی دائمی (PMMC) نوعی ابزار است که در آن سیم پیچ حامل جریان در یک میدان مغناطیسی دائمی قرار می گیرد.
هنگامی که جریان الکتریکی (I) از سیم پیچ عبور می کند ، میدان الکترومغناطیسی ایجاد شده در اطراف آن در برابر میدان مغناطیسی دائمی واکنش نشان می دهد و یک گشتاور انحرافی ایجاد می کند که باعث حرکت آن می شود.
یک نشانگر یا سوزن متصل به سیم پیچ مقدار انحراف را نشان می دهد ، (Φ).
ما همچنین یاد‌گرفتیم که‌متر سیم پیچ متحرک‌آهنربا دائمی‌را می‌توان با‌کمک مقاومت‌های چند‌برابر شده سری به ولت متر DC موثر تبدیل‌کرد.
اما ما همچنین می توانیم از متر PMMC برای اندازه گیری جریان الکتریکی با اتصال مقاومت ها به موازات متر و نه به صورت سری استفاده کنیم و این اساس آمپرمترها است.
آمپر چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست ، آمپرمتر ابزاری است که برای اندازه گیری جریان الکتریکی (I) استفاده می شود و نام خود را از این واقعیت گرفته است که واحد اندازه گیری “آمپر” یا دقیق تر “آمپر” است.
اما برای اندازه‌گیری جریان الکتریکی‌، باید یک آمپرمتر متصل شود تا کل جریان مورد نظر بتواند از آن عبور کند.
به عبارت دیگر ، آمپرمتر باید همیشه به صورت سری به مدار یا قطعه اندازه گیری شده متصل شود.
اما در اینجا مشکل نهفته است.
همانطور که در آموزش قبلی در مورد ولتمترها دیدیم‌، انحراف در مقیاس کامل‌(FSD) از یک متر استاندارد PMMC بسیار‌کوچک است.
بنابراین آنها می‌توانند فقط جریان‌های کوچک‌،‌0 به IFSD را که در میکرو‌آمپر (uA) یا میلی متر ارائه می‌شود‌، حمل کنند.
آمپر (میلی آمپر) عمدتا به‌دلیل اندازه کوچک سیم است که در سیم پیچ های سیم پیچ متحرک PMMC استفاده می‌شود.
اگر بخواهیم یک جریان مدار بزرگتر از این را اندازه بگیریم یا تا 10 آمپر بالا برود یک جریان بسیار بالاتر ، نشانگر متر را از حداکثر انحراف FSD خود خارج می کند که به طور بالقوه می تواند بیش از حد گرم شود یا سیم پیچ ها را آسیب برساند.
بنابراین چگونه می‌توانیم از متر استاندارد PMMC برای اندازه‌گیری جریان‌های بزرگتر از آنهایی که برای FSD اندازه‌گیری شده‌اند‌، استفاده کنیم.
برای اندازه گیری جریان مدار ، گالوانومتر باید به صورت سری متصل شود ، و از آنجا که مقاومت بسیار زیادی در برابر سیم پیچ دارد ، RG بر روی مقدار جریان اندازه گیری شده تأثیر می گذارد.
هنگام استفاده از متر PMMC به عنوان آمپرمتر‌،‌دامنه اندازه‌گیری آن می‌تواند با کمک “مقاومت در برابر شنت” متصل‌شده بیشتر شود.
بنابراین به او اجازه می دهد تا جریانهای DC را چندین برابر بیشتر از میزان جریان انحراف در مقیاس کامل عادی خود اندازه گیری کند فقط یک کسری از جریان کل از طریق متر عبور می کند.
مقاومت شنت آمپرمتر
حساسیت جریان آمپرمتر با توجه به مقدار‌جریان الکتریکی مورد‌نیاز سیم پیچ متر برای تولید حرکت‌FSD مورد نیاز اشاره‌گر تعیین می‌شود.
مقداری که سیم پیچ حرکت می کند ، “انحراف” نامیده می شود.
(Φ) متناسب با قدرت جریان عبوری از سیم پیچ مورد نیاز برای تولید میدان مغناطیسی مورد نیاز برای منحرف کردن سوزن به مقدار ، در درجه (یا رادیان) در هر آمپر ، o / A (یا rad / A).
بنابراین هرچه مقدار جریان مورد نیاز برای تولید انحراف مورد نیاز کمتر باشد ، حساسیت کنتور بیشتر می شود.
سپس نشانگر یک آمپرمتر در پاسخ به یک جریان حرکت می کند.
بنابراین اگر حرکت متر برای‌انحراف‌در‌مقیاس کامل‌فقط به‌100uA‌نیاز داشته‌باشد‌، حساسیت‌بیشتری نسبت به‌حرکت متر دارد که برای FSD آن به 1mA نیاز‌دارد.
با اتصال مقاومت‌های شنت خارجی به موازات متر و نه به‌صورت سری مانند ولتمتر‌، می‌توان دامنه قابل‌استفاده حرکت را افزایش‌داد.
این بدان دلیل است که مقاومتهای متصل به موازات شبکه های تقسیم کننده جریان را تشکیل می دهند که همانطور که از نام آنها پیداست ، جریان اندازه گیری شده را بر روی مقداری که با توجه به مقدار مقاومت آنها تعیین می شود ، تقسیم می کنند.
مدار آمپرمتر
بنابراین اگر جریانی که گالوانومتر برای آن انحراف در‌مقیاس کامل ایجاد می‌کند‌،‌100uA باشد‌، مقاومت RS مورد نیاز‌، 0.02Ω محاسبه می‌شود.
برای افت ولتاژ 20 میلی ولت (V = I * R = 100μA x 200Ω) ، 100uA از طریق متر PMMC و 999.9mA از طریق مقاومت شنت با مقاومت کم جریان می یابد.
بنابراین ، تقریباً تمام جریان مدار (IT) از طریق مقاومت شنت عبور می کند و فقط بخش کوچکی از جریان مورد نیاز برای FSD که از سیم پیچ متحرک عبور می کند.
در‌نتیجه گالوانومتر را به آمپرمتر تبدیل می‌کند‌،‌فقط با اتصال یک مقاومت کافی کوچک به‌موازات آن همانطور که نشان داده شده‌است.
آمپرمتر 100 آمپر    با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات ماژول آمپر-نمایشگر آمپر-ولت متر و آمپرمتر دیجیتال پنلی 10a  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله آمپرمتر 100 آمپر    را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از آمپرمتر 100 آمپر    را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟